Subject: OÜ Saaremaa Lihatööstus teabelehe kooskõlastamise otsus
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: "Saaremaa Vallavalitsus" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 16:32:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud

Vastavalt kemikaaliseaduse § 23 lõikele 7 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Amet Teile teadmiseks Osaühingu Saaremaa Lihatööstus 
(registrikood 11323290, Pankrotis) ajakohastatud teabelehe kooskõlastamise 
otsuse nr. 1-7/25-190. Osaühing Saaremaa Lihatööstus on C-kategooria ohtlik 
ettevõte aadressil Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Pikk tn 
81. Anname teada, et kooskõlastatud teabelehe edastame Teile eraldi kirjaga.

Lugupidamisega

	 Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn